fredag 21. februar 2014

Winter beauti

IMG_6291

IMG_6296

IMG_6332

IMG_6344

IMG_6347

En usedvanelig stille formiddag i heimen. Jeg sendte av gårde hele flokken med noe godt i sekken med beskjed om at de ikke fikk komme inn igjen på minst et par timer :) Smoothie i flaska til gromgutten og deilig bruschetta til meg. Jeg brukte oppskrift fra Trines matblogg, bortsett fra at jeg skoldet flesteparten av tomatene. Mums!

Den nydelige planten fikk jeg av middagsgjestene vi hadde i går. Den er nesten til å dåne av…

Nå: Forte meg å få orden på huset før gjengen kommer inn igjen og pakke til gutta i huset som skal på guttetur!

Fin helg til dere.

IMG_6312

-Merethe

5 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine.
    Kos dere :)

    SvarSlett
  2. Mmmm, det så virkelig godt ut, Merethe! Deilig med litt ro i huset av og til ;) God helg til deg og hele flokken din! Klem

    SvarSlett
  3. Bruchettaen så nydelig ut. Noe jeg burde prøve! Fine bilder. Kjekt å se liv på bloggen din:-)

    SvarSlett
  4. Er det julerose ? Vist det er det så pass den fra barna ... Er giftig og gift som går på hjerte .. Eg har små barn og kasta ei eg fekk i gave ! Er mye fint som ikke er så giftig så jeg gidder ikke ta risken sel om jeg har barn som ikke noen gang har spist blomster :) du har ein herlig blogg :)))

    SvarSlett
  5. Denne har jeg ikke hjerte til å kaste, jeg får heller sette den et sted som ikke utsatt :)

    SvarSlett